(Re)launch Natura Bissé

 

5587341_orig

Al jarenlang ben ik een groot fan van het prachtige Spaanse merk Natura Bissé. En daarin sta ik niet alleen: veel Hollywood sterren dwepen ook met dit mooie merk. Waarom? Omdat de producten van Natura Bissé niet alleen verzorgend werken, maar ze de huid ook echt zichtbaar verbeteren. De exclusieve lijnen zijn erop gericht om de conditie van de huid te behouden, en zeker ook op het verbeteren van de huid. Gelukkig voor mij en vast voor veel anderen ook, is het merk nu ook verkrijgbaar in Nederland!

De (re)launch van dit prachtige merk, dat zijn roots heeft in Barcelona, vond plaats op een evenzo bijzondere locatie: RIJKS®, het restaurant van het Rijksmuseum in Amsterdam. International Marketing Director Patricia Fisas (dochter van oprichter Ricardo Fisas Mulleras) vertelde over de laatste ontwikkelingen en producten van dit unieke merk. Tijdens het persevent werd ook uitgebreid verteld over het nieuwste paradepaardje van Natura Bissé: High Density Lift, een revolutionaire nieuwe treatment die de gezichtscontouren lift en meer natuurlijk volume geeft.

unnamedVerrassende lunch
Na de presentatie werd de pers getrakteerd op een heerlijke lunch, wat een bijzondere culinaire belevenis was. Bovendien is de ambiance en karakter van RIJKS® uniek. Aansluitend was er de mogelijkheid tot een bezoek aan het Rijksmuseum voor een guided tour ‘Beauty through the Ages’, een kans die met beide handen werd aangegrepen! Op verrassend leuke wijze wist Rolf Laimböck iedereen te boeien tijdens de rondleiding langs de diverse topstukken. Een bijzondere middag die in het teken stond van schoonheid en pracht. Een zeer geslaagde middag met dank aan de geweldige organisatie van Prins PR.

 

Over Natura Bissé
WP_20150310_015Natura Bissé heeft een eigen laboratorium waar gedegen en vooruitstrevend research wordt verricht op cosmeticagebied. Er wordt nauw samengewerkt met ziekenhuizen waar gespecialiseerde artsen de producten uitproberen en testen. Natura Bissé is een natuurlijk product en er worden geen testen op dieren uitgevoerd. Door research in een eigen laboratorium heeft Natura Bissé vele technieken kunnen ontdekken, die inmiddels wereldwijd op cosmeticagebied gebruikt worden. Het resultaat staat steeds voorop en men kan snel inspelen op de nieuwste ontwikkelingen in de cosmeticawereld om zodoende kwaliteit te kunnen blijven leveren.

Geschiedenis
Toen Ricardo Fisas Mulleras in 1979 het merk Natura Bissé oprichtte, lanceerde hij vijf exclusieve crèmes voor vijf verschillende huidcondities. Deze waren het resultaat van grondig dermatologisch onderzoek en zijn specifieke kennis over de werking van collageen en elastine op de gezondheid van de huid. In de jaren ‘90 kreeg het merk uit Barcelona ook vaste voet aan Amerikaanse bodem, zowel in de prominente warenhuizen als Bergdorf Goodman, Nieman Marcus en Barneys New York, als in de luxe hotels, spa’s en salons. Dankzij de baanbrekende behandelingen en innovatieve producten als de Glyco Peeling, de Diamond-collectie en de Inhibit-lijn heeft Natura Bissé inmiddels wereldwijd veel trouwe fans. In Londen is het merk onder andere verkrijgbaar in Harrods en Liberty, in Hong Kong opende het merk een eigen flagship store en sinds 2013 is het merk ook verkrijgbaar via Net-a-Porter.

* Natura Bissé wordt in Nederland vertegenwoordigd door Babassu Brands en is verkrijgbaar bij de betere spa’s en parfumeriespeciaalzaken. Kijk voor een overzicht van verkooppunten op www.babassubrands.com.

nieuwsbrief-site-alo

Archief