George Calombaris lanceert Swisse in Nederland

Swisse
Vandaag lanceerde George Calombaris, de chef-kok bekend van het televisieprogramma MasterChef Australia die voor het eerst voet op Nederlandse bodem zette, het nieuwe voedingssupplementenmerk Swisse op de Nederlandse markt. P&G introduceert meteen een brede lijn van 22 Swisse-supplementen met vitaminen, mineralen en natuurlijke kruidenextracten.

Swisse is voor het eerst beschikbaar in Nederland, maar in Australië is het merk al decennialang razend populair. Het toonaangevende wellness merk is verkrijgbaar in heel Nederland met 22 verschillende varianten, met het motto ‘Elke dag. Een mooie dag.’ Het brede assortiment van producten helpt je je persoonlijke balans te onderhouden en te herstellen wanneer dat nodig is. Deze kan verstoord worden door bijvoorbeeld stress, vermoeidheid, slechte voeding of seizoenswisselingen. Zowel voor degenen die kiezen voor het dagelijks onderhouden van deze balans als voor hen die dat liever alleen in bepaalde perioden van het jaar doen, biedt Swisse ondersteuning. Het bijzondere aan Swisse-producten is de samenstelling van de voedingssupplementen met kruiden uit de natuur. De voedingssupplementen zijn over het algemeen hoog gedoseerd om je lichaam de kans te geven een optimale hoeveelheid van de voedingsstoffen op te nemen.

“Een extra zekerheidje boven op mijn eigen lifestyle”
George Calombaris: “Ik ben al enkele jaren ambassadeur van Swisse in Australië. Ik ben zelf met de experts van Swisse op pad geweest bij hun selectie van de beste ingrediënten uit de natuur en weer welke zorg zij aan de selectie en samenstelling van de vitaminen en supplementen besteden. Natuurlijk zorg ik goed voor mijzelf. Maar tussen het leiden van mijn restaurants, de opnamen van mijn tv-programma’s en mijn leven als vader, echtgenoot en gewoon George door, zijn Swisse-vitamines een extra zekerheidje voor mij. Als geen ander weet ik wat een gezonde levensstijl is. Maar ik weet ook dat steun voor een goede weestand, energie of rust mij helpt. Daarom ben ik trots om ambassadeur van Swisse te zijn. Helemaal nu ik voor het eerst in Nederland mag zijn om mijn verhaal over Swisse te delen met het Nederlandse publiek.”

Missie van Swisse: gezond en gelukkig leven
Swisse is een nieuwe introductie van P&G. Jonathan Carroll-Goldin, Brand Manager van Swisse wereldwijd: “Onze missie is mensen helpen om gezond en gelukkig te leven. Klinkt groots, maar we menen het echt. Swisse laat zich kenmerken door de combinatie van zorgvuldig geselecteerde vitaminen, mineralen, natuurlijke kruidenextracten, antioxidanten en overige voedingsstoffen. Daarnaast zijn de voedingssupplementen over het algemeen hoog gedoseerd, om je lichaam de kans te geven een optimale hoeveelheid van de voedingsstoffen op te nemen. En wij introduceren een brede selectie van wel 22 producten, die verkrijgbaar zijn in drogisterijen en online.”

Naast George zijn ook TeamNL en Ranomi Kromowidjojo Ambassadeurs van Swisse in Nederland. Uit het volledige assortiment van Swisse heeft TeamNL meerdere producten geselecteerd die goed passen bij de aanbevelingen voor TeamNL op weg naar de Spelen van Rio ‘16.

Ontdek meer op www.swisse.nl en www.facebook.nl/swisse.nl

nieuwsbrief-site-alo

Archief